بسمه تعالی تاریخ تصویب: ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
« خط مشی شرکت خدمات مشاوره ای حامی ایرانیان »
شرکت خدمات مشاوره ای حامی ایرانیان در راستای رشد و ارتقای سطح شرکت در تمامی ابعاد و با تاکید بر اصل تکریم ارباب رجوع و ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان، تضمین موفقیت خود را در بلند مدت با انتخاب اهداف زیر مد نظر قرار داده است:
- ارتقای کیفیت عملکرد در ارتباط با وصول مطالبات در راستای ایجاد امنیت سرمایه گذاری.
- توسعه فرهنگ زیست محیطی و ایمنی و بهداشت در شرکت.
- بالا بردن سطح فرهنگ علمی و عملی کارکنان.
- حضور فعال و موثر در بازار سرمایه و کسب و کار.
- گسترش فرهنگ مشتری مداری.
- کسب برتری نسبت به رقبا.
مدیریت شرکت اعتقاد دارد مفهوم کیفیت امری فراگیر بوده و تمامی فعالیتها و منافع شرکت به نوعی بر آن موثرند و ارتقای کیفیت از طریق مشارکت گروهی کارکنان و با بکارگیری ارتباط موثر درون و برون شرکت و از طریق آموزش و تفویض اختیارات حاصل خواهد شد. لذا با انتخاب استانداردهای:
ISO 9001:2015 ISO/TS10004:2018 ISO/TS/10002:2018
و تعهد به تعالی ، سازمان موارد ذیل را در شرکت متعهد خواهد شد:
- اطمینان از قابلیت دسترسی به اطلاعات و منابع لازم برای نیل به اهداف کلان و خرد.
- تسلط بهتر بر امور اجرائی و آگاهی بیشتر درباره نوع و نحوه انجام امور.
- رعایت ضوابط بین المللی پایش و اندازه گیری رضایت مشتری.
- ایجاد قدرت تجزیه و تحلیل نیازهای مرتبط به شایستگی در شرکت.
- تاکید بر مهیا نمودن زمینه رسیدگی به شکایات بصورت اثر بخش.
- بهبود مستمر پیشگیری از آلودگی و اتلاف انرژی.
همچنین اینجانب متعهد می گردد که خط مشی در تمامی سطوح شرکت درک شده و به اجرا در آمده و استقرار و تداوم و بهبود مستمر سیستم ها نیز به عهده اینجانب می باشد. در ضمن خط مشی توسط اهداف قابل اندازگیری؛ پشتیبانی و در صورت لزوم برای تداوم و تناسب مورد بازنگری قرار می گیرد.
مسعود شاه محمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره